Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2010 22:49 - Депресия ли? Туй па к`во е?
Автор: voinyt Категория: Други   
Прочетен: 5334 Коментари: 5 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Гони ме напоследък депресията. Ама яко ме преследва.

image 
   Няма ги приятелите...

image

   Няма го мотора...

image

   Ограден от една страна с голи скали, които, въпреки своеобразната си красота, са си просто голи скали....

image

   ...с красивият, но сякаш безкраен океан от друга...
   Тръгвам на разходка за да разсея главата. Все пак не съм мазохист и никак не си падам по депресиите..
   Как беше онази фраза- „Ако живота ти поднесе лимон- направи си лимонада!”
   Та така, на мен живота ми поднесе изненада.
   Върях си тъжен по пристанището, правейки снимки на кофти светлина...

image

   ...питайки се, защо ли си давам труда, като знам, че няма да станат хубави...

image

   Гледах птиците...

image

   ...те пък гледаха към мен...
   И се чудех /за пореден път/ какво ли би било, ако можех да летя...

image

   А какво се чудеха пък те...нямам никаква идея..
   Вървях си аз и си тананиках онази стара песен... Вървях един следобед...без цел и посока...вървях, а беше пролет...и ега ти изненадата, пред мен микробусът на група българи, с които се запознах преди около 2 години в Торремолинос, изпълняващи песни на Бийтълс....

image

    ...както и самите те в разгара си...
    Докато изпълняваха ‘”Yellow submarine” крана изкара подводницата от водата...

image

   Е, оказа се оранжева, но да не му придиряме толкова...
   Малко след това заваля и всичко трябваше да се прибира.

image

   Благодаря ви пичове, че ми върнахте настроението. За мен бяхте страхотни.
   И така, постепенно, денят си замина с този прекрасен залез..

image


   Депресия ли? Туй пък какво е

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blogena - то си има
14.12.2010 23:01
депресия и депресия - според зависи ;)

Кое е това депресиращо те място?
цитирай
2. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
14.12.2010 23:08
Ланзароте, Канарските острови. Погледни и предните 2/3 постинга, пак са за там/тук...
цитирай
3. blogena - мда
14.12.2010 23:22
усетих се аз ама като едно депресирано блонди питах
тамън да изчезна и погледнах предните постинги
и се позачетох и най вече загледах...
малеее, кви красоти ...
пък аз си мислех, че такова местенци може да ме извади от депресията пък то...
цитирай
4. krotalka - Да ти пратя едно гобленче?
15.12.2010 23:28
Лекува идеално депреси.
Благодаря за хубавата разходка!
цитирай
5. bizcocho - Благодаря ти за тези постинги! Не ...
17.12.2010 01:24
Благодаря ти за тези постинги! Не заменят, но.... вълнуват:))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voinyt
Категория: Други
Прочетен: 735802
Постинги: 84
Коментари: 584
Гласове: 1936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930