Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2010 18:56 - На път..
Автор: voinyt Категория: Туризъм   
Прочетен: 7023 Коментари: 7 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Сезонът свърши. Туристите намаляха рязко. Работата също. Обадих се на шефа и го питах няма ли някъде местенце за мен за през зимата, за да не седя да хaрча само.
   Имало. Мексико, Канкун. Ок викам, ти само кажи кога да съм готов. Нямало проблеми, ще ме предупреди.
   Обади се. Пита ме дали нямам против да сменя Мексико с Доминиканската република, Канкун с Пунта Кана... Ок, викам, стига да има бач, няма проблеми. Кога? Щял да ме предупреди. Ще се чака.
   Междувременно малко свободно време за мен. Баси кефа било да пиеш бира вечер в бара, вместо да бачкаш, както всяка такава от 2 години насам...
   Шефа се обади. Утре да съм бил на Ланзароте, Канарските острови, спешно било....
   Шефе, може да е спешно, ама аз и някакъв социален живот имам, не само за работата живея, трябва да си уредя нещата. Стигнахме до компромис, полета е след два дни...
   Те това е, ще се ходи, пък каквото сабя покаже.

image

   Самолетът от Мадрид.
   Първата сабя поряза яко- 1000км плюс/ минус /по права линия/ и...16 часа път...Малага/ Барселона, 8 часа нощен престой, Барселона/ Мадрид, 4 часа престой, Мадрид/Ланзароте... Общо 4 часа полет и 12 висене като...мръсен чорап де...4 летища и четерите без свободен достъп до интернет... Гадория.

image

   Облак отгоре, облак отдолу...няма лошо, страхотна видимост. Как нямах шанса поне при изгрева да съм до прозорец... Ама ядец, казаха ми- до прозореца ще си. Качвам се в самолета от Барселона и...втора сабя...До стената с прозорците съм...ама някой решил, че точно на тази седалка прозорец не и се полага. Цял час затворен между бяла стена и надут мадричанин...скука. Няма начин да полудея обаче, тази опция съм е прехвърлил отдавна.
image

   
За сметка на това от Мадрид си имам гледка към облаците...

image

   Който и каквото ще да казва, но облаците са толкова красиви и то не гледани само от земята..
   Като казах земя...

image

   ...тя взе, че се показа иззад облаците...

image

     ...като че да напомни, че все още си е там долу...

image

   ...и почти веднага изчезна, заместена от безкрайно количество океан...
   Сещам се за онзи стар виц...дето двама селяни за пръв път видели морето и единият въздъхнал тежко.....Ех брате.....колко много вода... Другият седял, гледал и замечтано промълвил...а представяш ли си всичко това да бе ракия... Е, че колко ракийца е това бре брате, отвърнал му първият...

image

image

   Абе доста си е, мен ако питате...

image

   И а сега де...море ли е, небе ли е...

image

   Море е,  море е...
   Я, земя на хоризонта, я да видим къде пристигам..

image

image

   Мамка му...Каква е тази пустиня... Те ти саби, те ти мечове...

image

   Няма даже скапани дръвчета... Нали на Канарските острови отивам? Там, където всички мечтаели да отскочат на почивка...Абе тея виждали ли са Черно море?

image

   Е, нека кацнем, пък ще видим.

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
15



1. karambol5 - :))))))))))))))))) Ами те не бяха ...
26.11.2010 19:04
:))))))))))))))))) Ами те не бяха ли вулканични острови :)))))))))))))))
Няма там дървета ;))) Съде 25 годруса целогодишно :)))))
Невероятни снимки ! Поздравления :))
цитирай
2. анонимен - Ами
27.11.2010 18:59
преди някъде да ходиш, консултирай Google maps
или най-малкото you tube, за да няма изненади.
Иначе да сега да съм изщракал цялата земя от самолет,
но за какво? Да се фукам само......

П.П. Добре написано. Простичко, но добре написано.
Лека зима.
цитирай
3. avi - Много ми харесаха снимките, чакам с ...
28.11.2010 13:55
Много ми харесаха снимките, чакам с нетърпение продължение :)
цитирай
4. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
29.11.2010 14:02
Aнонимен благодарско.
Ама много ми е интересно точно каква информация щяха да ми дадат гоогле мапс и йотуб...
Къде са островите и без картите на гоогле знам.
цитирай
5. daniel - Яко
29.11.2010 15:21
Давай Коко, документирай. Интересно е.
цитирай
6. eovin - "...Те ти саби, те ти мечове..." - и честта, майко, юнашка!!! аххаах
02.12.2010 07:27
хихи много готин пост! а облаците... като пухена постеля ти идва да се хвърлиш в тях... ( да не вземеш да пробваш навръщане, че Звънче я няма да ти спаси положението ;} )
цитирай
7. bizcocho - Живей във всеки един миг! :)))))))
17.12.2010 01:33
Живей във всеки един миг! :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voinyt
Категория: Други
Прочетен: 733259
Постинги: 84
Коментари: 584
Гласове: 1936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930