Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2011 17:39 - Новогодишен подарък
Автор: voinyt Категория: Туризъм   
Прочетен: 6095 Коментари: 8 Гласове:
14

Последна промяна: 01.01.2011 17:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Ето на, изтече се и тази година. Нещо много бързо мина, струва ми се. Ама и миналата година така ми се струваше. Как беше онази песен...Течеее, всичко тече, времето няма бряг и ни влече, няма как...Днес гледах един репортаж за един /явно известен човека/, който решил да прекара празника с акваланг под водата, всяка година търсел различни начини, за да му е по интересно явно.
   Аз пък още вчера реших и се записах на екскурзия. 

image

   „We are living in yelow submarin…”
   С подводница. Откак съм на острова ми се върти този мерак в главата /в Малага няма, иначе.../, но засега се въздържах, цената на билета е 52 евро все пак.
   Тук е момента да спомена, че на Канарските острови има двоен стандарт, доста от цените са различни за жителите на островите и всички останали, включително и испанските граждани, живеещи на континента. Аз имах късмета да мина по тънката линия /жената се смили над мен явно/ та платих само 44 евро. Обаче в най- скоро време трябва да си изкарам документ, че живея тук, че да мога да разгледам и съседните острови, защото като турист ще ми излезе през носа, меко казано.
   При качването в подводницата професионален фотограф те снима, при завръщането можеш да си вземеш снимката, ако желаеш да платиш 8 евро /тамън толкоз спестих от билета, не съм ли късметлия.../, след което слизаме по стълпата...

image

image

   ...и се озоваваме в един различен свят. Светлината навън е млечнобяла и пред люковете минават, като на ревю, големи рибоци...

image

   Тук фотоапарата ми изигра лоша шега  /Не не, не остана без батерия този път../, дали заради светлината нямам идея, но въпреки, че бе достатъчно добре осветено, всичките снимки на дъното излизаха...

image

   ...абе ето така... Бях силно обезсърчен и чак към средата на пътуването открих, че единственият начин е със светкавица и то само от разстояние. Срам, обикновените фотоапарати около мен се справяха по- добре.

image

   Между другото под всеки люк си имаше екранче, което показваше картина от външната камера. Корабчето, което виждате отдясно, ни изкара и вкара в пристанището, освен това е над нас по време на целият маршрут. След потапянето картината от камерата се заменя от информационно табло, показващо дълбочината, температура на водата и още няколко дреболии. Максималната дълбочина на която се спуснахме бе 46 метра, ако не се лъжа.

image

   Пътем минаваме край тази потопена лодка...

image

image

   ...и този кораб, потънал преди година и половина. Някой водолаз- шегаджия му е сложил дядо мраз там отгоре. Гледките през цялото време бяха възхитително, покрай нас се въртяха ята от риби...

image

   ...дори капитанът обясняваше какви са, ама кой ли ти слуша братче. Всъщност по едно време си пуснах музиката в ушите и изцяло отрязах всичко живо наоколо.
   По едно време подводницата легна кротко на дъното и от корабчето над нас спуснаха водолаз, който да проивлече рибите по- близо до люковете.

image

image

image

image

   Обзорният люк на „шофьорите”
   Имаше и едни невероятно красиви, шарени рибки, но за съжаление не можах да ги хвана нито веднъж, бяха прекалено бързи.
   И мина се не мина един час /кога се изтече и той бре.../ ...

image

   ...и водата около подводницата се завихри в стотици мехурчета, причинени от перката на водещият ни в пристанището кораб. Ех, как лети това време.

image

   Тези приятели ни посрещат в пристанището.
   Излязох с неудоволствие от подводницата, толкова много ми хареса, че ми се искаше да продължи поне още няколко часа. Вярно, със фотоапарата не мога да пресъздада красотата, която видях, затова може би няма да ме разберете, но все пак...
   Е, реших, че за компенсация ще си хапна торта...

image

   ...макар, ако трябва да съм честен, тази мисъл да ми мина, чак когато видях табелата с надпис „Оферта” /баси, голяма стипца станах, откак дойдох на тез острови.../. И не, не съм си намерил лулата, тази е по- стара от загубената и филтъра и вече издиша, а е перманентен, няма сменяне, ама си я държах за резерв. Късметлия съм си.
   И така и така оставаше около час до залеза реших да го издебна на едно удобно място над пристанището...

image

   ...и да кажа чао на слънцето за последен път тази година. Ще се видим отново догодина.
   Честита ви нова година. И догодина пак да се отбиете! А да, и наздраве, че тая вечер ще се пие...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
01.01.2011 17:41
Ако може модераторите да си свършат скапаната работа, щот пак нещо са осрали...
цитирай
2. анонимен - Внимавай!
01.01.2011 18:26
Тръгва ти на ругатня.
Такава ли да ти е новата година?
цитирай
3. spass - Честита Нова Година!
01.01.2011 19:04
Пожелавам ти още много приказни пътешествия, за които, честно казано, ти завиждам! Благодаря ти отново за красотите, с които ни срещаш!
Успех!
цитирай
4. bizcocho - Чудничко си е:)) В най-скоро време ...
01.01.2011 19:30
Чудничко си е:)) В най-скоро време да осъществиш и другото запланувано пътешествие! :))))))
Здрава, спорна и щастлива да ти е 2011!:)
цитирай
5. pevetsa - ЩАСТЛИВА И БЛАГОСЛОВЕНА 2011г. И ...
01.01.2011 23:50
ЩАСТЛИВА И БЛАГОСЛОВЕНА 2011г. И ЖИВИ И ЗДРАВИ, ТИ И ТВОИТЕ БЛИЗКИ!

http://www.youtube.com/watch?v=dcLMH8pwusw
цитирай
6. анонимен - kadife_
02.01.2011 21:07
Честита Нова година!
Желая ти здраве и още много пътешествия!
И естествено - да ни правиш съпричастни...;)
цитирай
7. ckarlet - Страхотен Новогодишен подарък, ...
03.01.2011 09:03
Страхотен Новогодишен подарък, Voinyt!
Щастлива 2011 година!
цитирай
8. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
04.01.2011 00:42
Ан2, мен годината ми почна с плаж и баня в океана, така че една ругатня няма ме разклати много. Ама заради тези "професионалисти" текста ми излиза извън полето..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voinyt
Категория: Други
Прочетен: 736413
Постинги: 84
Коментари: 584
Гласове: 1936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930