Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 13:41 - Verger
Автор: voinyt Категория: Туризъм   
Прочетен: 7387 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 27.01.2011 13:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Докато бях в Гандия имах възможност да пообиколя с колелото и околните селца.За късмет си намерих и компания, така си е доста по- приятно.

image

   Едно от селцата, които посетих, се нарича Вергер /Verger/. Селцето е наистина много малко, поне половината бе само от лятни вили, които през по- голямата част на годината са празни.

image

image

   Както и от няколко хотела и бунгала.

image

image

    Тези тук, ако щете вярвайте, ама са на 2 етажа..
    
      Има си и магазинче, което направо ми навява спомени за селските магазинчета от едно време...

image

    ...макар в България да не съм виждал пощенски кутии като тези...

image

   За пръв път тук видях поизоставена детска площадка...

image

   ...много тъжна гледка, наистина ми подейства много тягостно.

image

   Парковете също бяха някак си...тъжни...

image

   За сметка на това по цялата дължина на плажа растат тези красиви цветя.

image

   Често срещана гледка и този красив цвят...

image

   ...както и този /Кала се нарича, ако не се лъжа, нали?/.

image

   Пак там снимах и това дърво. Жълтият килим под него са цветовете на детелината. Много е красиво.

image

   В рекичката, вливаща се в морето, плуват бая големи рибоци.
   Като цяло, селцето е много приятно за хора търсещи спокойствието. Освен това е близо до Гандиа, така че можете спокойно да работите там.
   При една от разходките ми имах късмета да попадна точно на някакъв техен празник.

image

   Улицата /само главната уличка, виждате, не е голяма, селцето е наситина малко/ беше покрита със сено и сергии.

image

   Сергиите бяха красиви...

image

   ...а артикулите разнообразни. Повечето си бяха направо произедение на изкуството.

image

image

   Красота.
   Сеното на земята имаше двояка цел- едната явно беше заради магаренцата...

image

   ...на които можете да качите децата си да се разходят /по- лесно се чисти/.
   Но основната- явно да подпомогне да се пресъздаде духът на средновековието,  с което явно беше свързан празника.
   Имаше си дори магьосник...

   image

   ...който, обаче, си пушеше съвсем съвремена цигара.
   Това, което най ме впечатли бяха соколарите...

image

image

   ...представящи буквално цяла колекция от хищни птици...

image

image

image

   ...кой да ти предположи тогава, че след по-малко от 3 месеца, самият аз ще работя с подобни птици. Тогава обаче бях запленен от тях /и все още съм/.

image

   Всички продавачи се бяха постарали да се облекат подобаващо за такъв празник.

image

image

   ...макар че като се замисля, за арабите с тяхната чайна тези дрехи са колкото средновековни, толкова и съвремени.
   Имаше и малко площадче с наредени средновековни игри, много деца се бяха залепили за тях, дори и на мен ми бяха интересни, някои виждах за пръв път.
   Малко снимки направи тогава, сполетя ме редовното ми проклятие, когато попадна на интересно за снимки място- останах без батерия. /между другото упорито обмислям, напоследък, идеята да си купя резервна батерия/.
   Обаче преоткрих за пореден път, че е по- добре празниците да се прекарват в малките селца, хората а много по- спокойни, атмосферата е страхотна, а и виждайки всички усмивки наоколо разбираш, че те наистина се наслаждават на всичко това. Това е нещо, което в големите градове,, напоследък не се забелязва. В забързаното ни ежедневие, сред задръстванията и проблемите, които са ни налегнали, някак си забравяме да се веселим и все по- често ни се налага да използваме алкохол, за да можем поне да се отпуснем.



Тагове:   Испания,   Валенсия,   Spain,   Valencia,   gandia,   гандия,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :) Привет от мен! Обичам разказите ...
27.01.2011 13:53
:) Привет от мен! Обичам разказите от скитосванията ти! :)
цитирай
2. dorichela - И аз и аз!! :):):)
27.01.2011 21:09
И аз и аз!! :):):)
цитирай
3. zefpet - ;)
27.01.2011 22:10
Интересно дали тези малки магаренца могат да носят дебелаци като мене :))))
Страхотна разходка!!!
цитирай
4. mirachopi - На коя дата беше тази разходка?
28.01.2011 12:53
Мисля си че това е празника Сан Антони който беше миналата събота,и в нашето малко градче го празнувахме искамисе да ти прикача още няколко снимки на совите но не знам дали ще успея.Май към този коментар няма как да стане.ей сега ще ги побликувам.А Гандия всяка зима става много тъжна и пуста.
цитирай
5. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
28.01.2011 13:17
Мне, празника беше някъде в периода март- април.
цитирай
6. eovin - Успя отново ;) Благодаря!
01.02.2011 14:58
Успя отново ;) Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voinyt
Категория: Други
Прочетен: 734746
Постинги: 84
Коментари: 584
Гласове: 1936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930