Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2010 19:19 - Хайде на сафари 2
Автор: voinyt Категория: Туризъм   
Прочетен: 29632 Коментари: 73 Гласове:
27

Последна промяна: 06.03.2010 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Починахте ли си? Абе кой починал- добре, кой не е- да не е блял. Аз съм вече в камиона и потеглям към третата зона на парка.

image

image 

image

image

image

image

   Уф че жега...

image

   
Стига гледа, ми дай пет кинта...

image

image

   
Абе все ще намерим нещо за ядене,.


image

   
Едно от мостчетата по които може да пресечете парка. Единственият недостатък е, че ще гледате животните от високо, вместо отблизо, както е от камиона.

image

   Обаче искате- не искате- мечките, тигрите и лъвовете не можете да ги видите отблизо. Те се намират в големи, оградени райони и ако имате късмет някой от тях да е край оградата- добре, ако не...е, да сте си донесли и късмета с вас, не да се скръндзите за билет...

image

image

 

   Баба Меца се къпе...Аз казах ли ви, че е жега?

image

image

   Тук някъде трябва да са лъвовете, ама са се покрили.
  
Пристигайки на крайната точка от този етап, пред вас се открива невероятна гледка и едно приятно, хладно  ресторантче, където можете да хапнете с удоволствие.  Самото ресторантче не съм го снимал, защото...абе не знам защо, ама не съм го снимал. Иначе е красиво.

image

   Част от гледката.

 image

   Това са колиби, в които, ако искате, можете да отседнете на хотелски начала и на съвсем разумни цени. Отвън изгеждат точно като африканските си събратя, което не им пречи да са оборудвани с климатик и други подобни удобства на цивилизацията. Знам, защото видях снимките им в брошурките.
  
Между другото тези селца, както са наречени в брошурата, са две, като и двете са построени в различен стил.

  
Заради жегата реших да ползвам транспорт до втората зона, а по натаък ще го реша в движение. Връщайки се отново при бенгалските тигри, видях, че са изкарали жирафите за желаещите да се снимат с тях.

image

   Бебе жираф, изваждат го само за кратко, явно жегите не му понасят все още.


image

   А това е мама.

image

   Реших че въпреки жегата, мога да измина останалата част пеша. Още повече, че един поглед на картата ми разкри, че с камиона минаваме над каньона с птиците, който отгоре е покрит с мрежа и ако искам да го разгледам- трябва да походя. Ебаси жегата
  
Гледката от моста, обаче е превъзходна.

image

   Освен това се оказа, че камионът не минава и покрай слоноветe.

image

image

image

   Хайде на баняяяя...ама не селската.

image

   На разходка?

image

   Мостчето.

image

 

   На определени интервали по пътеката можете да откриете подобни маски, които пръскат вода, ако имате нужда от охлаждане- добре дошли...

image

   Горе вляво, на върха на хълма, се вижда постройки- селцето, което ви показах преди малко. Преценете сами разстоянията и размерите на парка... Всъщност май е най- големият в Испания. За Европа нямам идея.

image

   Вече сме навлезли в птичият каньон.

image

   
Можете да си починете на сянка...


image

     ...гледайки пернатият дивеч...

image

   
...който, понякога, се разхожда и измежду вас.

image

image

   Рекичка.

image

image

   Между клоните или коренищата на дърветата е почти невидим.


image

image

   
Мечтата на ловеца...
  Имаше още доста птици, някои странни, други красиви, трети и странни и красиви, но не можах да ги снимам като хората.
  
За сметка на това, излизайки от каньона, пред вас се разкрива страхотна гледка към езерото.


image

image

   От тази наблюателница, вдясно на снимката,  можете да се спуснете по  въжен лифт, завързан само с колани, до другият край на езерото. Цената беше, мисля, 6 евро и аз не мога да се накефя, защото има ограничение- само до 80 кила. Трябва да отслабна за следващият път...

image

image

image

image

   Хайде скъпи, да се прибираме...
   
Е и аз това трябваше да правя...Не разбрах изобщо къде са изчезнали последните 6 часа, а след 2 съм на работа. Така че, надявам се, до скоро...

 




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - TiL
06.03.2010 19:58
малиииииииии ако имаше и студена бира на беседката при птиците щеше да е супер :>
цитирай
2. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 00:19
Tit за следващият път ще знам. Принципно има откъде да се купи там и бира и вода, но цените са малко завишени.
цитирай
3. bizcocho - А жирафа е невероятно приятен за ...
07.03.2010 03:04
А жирафа е невероятно приятен за пипане :)))
цитирай
4. анонимен - Нещо размацани ми са тия снимки. С ...
07.03.2010 15:54
Нещо размацани ми са тия снимки.С какъв апарат точно са снимани?
цитирай
5. анонимен - Ixus. . . ц ц кой те е прецакал с женски ...
07.03.2010 16:03
Ixus...ц ц кой те е прецакал с женски апарат да снимаш момче?
цитирай
6. olimpiq - Много непрофесионално си комен...
07.03.2010 16:05
Много непрофесионално си коментирал под снимките,да беше отворил малко фантазиите си с повече обяснения.Иначе принципно снимките не са нищо особедно,предполагам не си снимал ти,но това все пак не е от толкова голямо значение......Следващият път като каниш някои на Сафари,преди това се консултираи с фотограф и географ.....един е Стив Ъруин и ти си много далече от него....ай със здраве
цитирай
7. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 16:14
Хъхъхъ, много смешно Олимпия. Ако си направиш труда да прочетеш 1ва част, може би ще разбереш, че става дума за парк в южна Испания, не виждам какво общо има географията в случая.
Относно снимките- някъде да виждаш да твърдя, че съм прфесионалист и съм ебгаси якият фотограф?
цитирай
8. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 16:17
Анонимен0 кой какво има с него снима. И къде видя размазани снимки, освен на касата на входа?
цитирай
9. olimpiq - И добре на какво сафари ме каниш ти в ...
07.03.2010 16:41
И добре на какво сафари ме каниш ти в резерват за животни, войне сам и неразбран тогава...голяма смешка си
цитирай
10. olimpiq - Ти Испания да не я бъркаш леко с Аф...
07.03.2010 16:43
Ти Испания да не я бъркаш леко с Африка бе пич?????
цитирай
11. olimpiq - Добре че снимаш снимаш, поне не б...
07.03.2010 16:48
Добре че снимаш снимаш,поне не бъркаи разходка с лодка и с въдица със сафари с пушка
цитирай
12. stihiq - Na men mi hareswa lekotata, s koqto ...
07.03.2010 16:54
Na men mi hareswa lekotata, s koqto podnasq6 informaciqta za interesni mesta. Wlizam w bloga za razwle4enie, a ne da 4eta profesionalni dokladi ot nau4ni konferencii. Te, ako sa ka4estweni imat swoeto mqsto za izqwa :) 4etoh i komentariite i se smqh s glas, 4e nqkoi sa razo4arowani, 4e ne gi kani6 s bilet i pu6ki :), s drugi qwno sa s "myjki" aparati, no ne s twoite wyzmojnosti :))
S pozdraw ot Awstraliq! Nadqwam se s bizcocho da priemete pytuwaneto i da se widim tuk :)
цитирай
13. анонимен - Мила, ти да не си нещо против &quo...
07.03.2010 16:59
Мила, ти да не си нещо против "пушките", че така стихийно се изказваш?Вие там в Австралия кирилизация нямате ли си?
цитирай
14. olimpiq - Стихия ли си, буря ли си, обикновен ...
07.03.2010 17:05
Стихия ли си ,буря ли си ,обикновен даждец ли си, незнам какво си но ти имаш право да каниш на сафари.За да не го правиш значи нито мъжки апарат ти се намира нито женски, най малко пушка, от което следва, че Австралия е толкова далече от теб, колкото стихията от лятна жега
цитирай
15. stihiq - :) Az kogoto trqbwa sym pokanila. Ne na safari, za6toto dwora mi e cql zoopark we4er ot koalite :)
07.03.2010 17:16
olimpiq написа:
Стихия ли си ,буря ли си ,обикновен даждец ли си, незнам какво си но ти имаш право да каниш на сафари.За да не го правиш значи нито мъжки апарат ти се намира нито женски, най малко пушка, от което следва, че Австралия е толкова далече от теб, колкото стихията от лятна жега


Ima i kirilica, no mi e po-udobna latinicata. Dokato si wyr6a rabotata, preska4am za malko da si po4ina do bloga. Ne si zasluvawa da prehwyrlqm :)
Fotoaparati ne mi se namirat. Ne stawam za fotograf, a i ne obi4am da se snimam :)
цитирай
16. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 17:19
"За повечето ловци понятието "сафари" означава лов в Африка но има много други дестинации по света – близки и далечни, които могат да заинтересоват всеки ловец."
Толкоз по въпроса къде може да се проведе сафари. Африка не е единствената.

"Само преди няколко години думата “сафари” означаваше преди всичко лов на слонове, носорози, лъвове и други животни в Африка. Днес под “сафари” се разбира по-хуманен вид отдих – експедиция в естествената среда на дивите животни. Това приключение в света на разнообразната дива природа е духовно единение с нея."

Толкоз по въпроса, че за сафари е нужна пушка. Може би е добре да седнеш и да се запознаеш с понятието ФотоСафари, което не е никак ново...е за теб явно е...

Ъъъ...не зразбрах, какво общо има липсата на пушка и фотоапарат с това, дали си в Австралия или не?
цитирай
17. olimpiq - Е снимай някоя коала де, не снимаи ...
07.03.2010 17:22
Е снимай някоя коала де,не снимаи себе си,да видим и ние простите блогери нещо различно от патки и кокошки
цитирай
18. анонимен - Абе стихийке, като не си заслужава ...
07.03.2010 17:27
Абе стихийке, като не си заслужава прехвърлянето на кирлица, защо изобщо се прехвърляш тук в българското пространство?Стой си там в зоопарка и бъди стихийна, с коалите.
цитирай
19. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 17:28
Olimpiq- разбирам, писнало ти е да гледаш роднините си.
цитирай
20. olimpiq - Mи войне, да беше писал фотосафари, ...
07.03.2010 17:30
Mи войне , да беше писал фотосафари, а не каня ви на сафари,разликата е от пушка до фотоапатат
цитирай
21. olimpiq - E, роднини са ми, така е, отстрелвам ...
07.03.2010 17:34
E,роднини са ми,така е,отстрелвам си ги даже когато пожелая, в къщи съм си за разлика от 300 войни,служещи на други и снимащи за дрги
цитирай
22. анонимен - Хахаха войне войне пловдивска м...
07.03.2010 17:34
Хахаха войне войне пловдивска майна, ти май затва снимаш с мини апаратче, щот толкова ти е пушката.Земи си сниши малко самочувствието.Тва дет си го написал е точно това което би написал един шестокласник,понеже не знае как да си признае че му е станала п*шката.
цитирай
23. stihiq - Latinicata sigurno e pre4ka da se razbere, 4e nqmam fotoaparat i ne mi e interesno da snimam,no imam priqteli, moga tqh da nakaram.
07.03.2010 17:37
olimpiq написа:
Е снимай някоя коала де,не снимаи себе си,да видим и ние простите блогери нещо различно от патки и кокошки


Koalite neznam dali 6te zasnemat, za6toto te we4er preminawat prez dwora mi i naistina sa "bedstwie". Nosqt bylhi i wsqka sedmica se pryska dwora s preparati.
цитирай
24. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 17:40
А...нали патиците са твоите роднини...а то си била домашна мишка, подаваща си носа, само когато котката я няма...
...за разлика 300 воИни... таз цифра откъде я изкара?
...служещи на други..Така ли? И на кои други служа?
...снимащи за други... Хахаха, нали за вас снимам, от туй ли намери да се оплачеш?
Хейде стой си вкъщи и гледай ТВ, та може и да се образоваш някой ден.
цитирай
25. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 17:43
Ъъъ...ся па какво общо има размера...на пушката...с фотоапарата...
цитирай
26. olimpiq - Абе стихия, никои не те кара да ги ...
07.03.2010 17:44
Абе стихия,никои не те кара да ги преглеждаш или ваксинираш,просто ги снимаи зад прозореца на фермата ти,предполагам че бълхата не и е голяма колкото мухата цеце,стегни се малко
цитирай
27. olimpiq - Войне, мислех те за по образован. Не ...
07.03.2010 17:50
Войне,мислех те за по образован.Не предполагах че не можеш да четеш между редовете.От снимане маи не ти остава много време за четене, нито за гледане на филми с образователна цел."300"-е филм,филм за воини спартанци.ВОЙНЕ ВОЙНЕ,много си изпростял в тая чужбина,стегни се и ти малко
цитирай
28. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 17:56
Филма аз го знам много добре. Доста е тъп между вдругото, пък и не виждам каква му е връзката с темата, нито с мен, че да чета между редовете.. Нито е особено образователен...Взета една история от древноста и порядъчно омаскарена от сценаристи. Може би е по- добре да оставиш Холивуд настрани и да седнеш да почетеш книги. За предпочитане е да не са с розови страници, нито със страстно прегърната двойка на корицата...

Ъъъ и още нещо...тези 300 воини не са служили на никой, освен на себе си и своите семейства...в репликата си ги пращат, да служат на други виждам...мдааа, книжки ти липсват.
цитирай
29. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:01
Анонимен трия ти коментара, защото наистина ми писна от теб и тъпите ти коментари.
цитирай
30. анонимен - Това "Ъъъ" от книгите ли ...
07.03.2010 18:02
Това "Ъъъ" от книгите ли го научи?
цитирай
31. olimpiq - За да си в Испания. . . . . . . . . а не в ...
07.03.2010 18:04
За да си в Испания.........а не в България..........за да си на истинско сафари ,а не на фотосафари в отпусната почивка....значи....слuжиш на испански работодатели,няма лошо,така си решил така си направил.Правя аналог с ник нейма ти и филма....подозирам прилики.. благодаря за съвета към мен ще го имам предвид,а теб те съветвам да не забравяш българсият език защото от не четене и не говорене нещо криво ти се разбират мислите
цитирай
32. анонимен - Не ни трий, с нашите коментари ще ...
07.03.2010 18:06
Не ни трий, с нашите коментари ще блеснеш в най-четени.Погледни го и от хубавата страна :)
цитирай
33. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:15
Anonimen, честно да ти кажа, не ми пука за класациите на блог.бг . Не ме интересува дали съм на 1, 5 или 20та страница. Целта ми не е да съм на ърха, а да покажа някак си това, което мога да видя аз, на останалите, които оп една или друга причина не могат.
Дали го правя по- най- добрият начин...Надали. Но поне го правя.
цитирай
34. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:18
А ти olimpiq, н какво служиш..на себе си? Или на някой шеф...ама викаш той свой...и каква е разликата? Освен по- лошото ти заплащане?
Относно "ник нема" ми- с този прякор се подвизавам над 10 години, доста повече отколкото съществува гореспоменатият филм. Подозирам, че нищо не си подозирала, а си ръсила наред.
Относно четенето- на връщан от България в багажника на колата ми имаше около стотина книги. В телефона ми има още около 150, които съм свалял от интернет.
Останалото по- добре да не го коментирам, защото звучи повече като опит за оправдание. Лош при това.
цитирай
35. prelestnezemna - Ти какво против блога ми имаш?
07.03.2010 18:22
Ти какво против блога ми имаш?
цитирай
36. olimpiq - Знаеш ли защо влязох тук?---не??? ...
07.03.2010 18:25
Знаеш ли защо влязох тук?---не??? сега ще ти кажа,защото неоснователно си даваш мнението за нещо за което никои не ти го е искал в един блог.Така че и аз си дадох моето за теб и постингите ти...оценката ми е незадоволителна,каквото повикало такова се обадило,мога да ти го и преведа и на испански
цитирай
37. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:28
Дa видим...аха, ами скъпа- как да имам нещо против твоят дневник, след като онзи ден го посетих за 1ви и последен път?
И забележката ми, отправена тогава, важи и сега- текста и снимките ти са разместени.
Та ао толкова държиш да имам нещо против- сподели, да знам за какво съм против.
цитирай
38. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:32
ЗАщо си влязла тук- не ме интересува. Статията и дневника ми са отворени за всички, които искат да го видят.
Коментарите са за това- да се дават мнения и оценки. Аз съм дал моята, никой не ме е оборил, така че оценката явно си остава. Както виждаш- блог.бг е дал възможност да се коментира от всеки- аз също не съм ти искал мнението, но не ти преча да си го даваш.
А каква е твоята оценка за мен- честно казано не ме вълнува, поне не толкова, че да тръгна да ровя и плюя по теб навсякъде.
Аз мога да ти го преведа на английски, немски, италински, руски, норвежки и холандски. И?
цитирай
39. olimpiq - Може би ти си ги снимал и затова ги ...
07.03.2010 18:34
Може би ти си ги снимал и затова ги намираш разместени???!!! Сподели мнението си критико воин,кое му е разместеното на постинга?
цитирай
40. lotos16 - Благодаря, хареса ми тази разходка.
07.03.2010 18:34
Ама то тук на говорилня се е обърнало. Който иска, да разглежда, който не иска и само намира кусури - какво прави тук.
Ще се върна по-късно да доразгледам и другите постинги.
цитирай
41. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:47
Olimpiq- за това ли е цялата дандания? Абе вие луди ли сте? Специално за вас ще направя снимка на постинга и ще ти го покажа.

Ето- http://media.snimka.bg/5728/017712197-big.jpg

Да, текста и снимките и куцат. Направих съвсем нормален коментар, за да може да ги оправи.
цитирай
42. prelestnezemna - Той е и арогантен на всичкото отг...
07.03.2010 18:47
Той е и арогантен на всичкото отгоре.Виж войне.Не може да си вреш носа някъде като мишка и после да дебнеш дали ще ти се отговори та да се изкажеш компетентен видиш ли.Блога ми го посещава поне 4 дена,но заради смешния ти коментар не си направих труда даже да те видя кой си.Сега виждам само че си един прост българин който само плюе съседа си и се пъчи пред другите че е нещо повече.Не си прави труда да отговаряш, вече те видях колко ти е акъла.Айде със здраве!
цитирай
43. prelestnezemna - Той е и арогантен на всичкото отг...
07.03.2010 18:49
Той е и арогантен на всичкото отгоре.Виж войне.Не може да си вреш носа някъде като мишка и после да дебнеш дали ще ти се отговори та да се изкажеш компетентен видиш ли.Блога ми го посещава поне 4 дена,но заради смешния ти коментар не си направих труда даже да те видя кой си.Сега виждам само че си един прост българин който само плюе съседа си и се пъчи пред другите че е нещо повече.Не си прави труда да отговаряш, вече те видях колко ти е акъла.Айде със здраве!
цитирай
44. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:50
Благодаря Lotos16.
цитирай
45. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 18:51
Prelestnezemna, току що видях и постинга ти за Гоби. Там имаш същият проблем. Вместо да се заяждаш погледни и разбери защо изобщо съм ти направил забележка.
И да- връщах се. Не за да видя какво ще ми отговориш, а за да видя оправеният постинг и снимките, които си качила към него. С напразна надежда явно. Вместо да го оправиш, ти намери за добре да се заядеш.
цитирай
46. prelestnezemna - Първо, пиша текст и слагам снимки ...
07.03.2010 19:00
Първо, пиша текст и слагам снимки така както ми харесва.Второ, когато имаш забележка, отрази я и ако е основателна ще ти бъде отговорено подобаващо.Трето, да попитам скъпи мой, защо на теб всичкия ти текст стърчи като сламки измежду снимките ти, защо ти не си подравниш текста?Много дразни.Не ми харесва как постваш,оправи си текста.Настоявам.Грозно е.Оправи го.Така харесва ли ти?Грозен ти е текста, оправи си грешката защото е наистина очевадно.
цитирай
47. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 19:08
Скъпа, товят проблем е, че текста и снимките са ти така разместени, че изобщо липсват, дал съм ти и линк за да видиш сама.
цитирай
48. prelestnezemna - Жалка работа. . . Къде в blog. bg пише ...
07.03.2010 19:31
Жалка работа...Къде в blog.bg пише изрично как и къде да се поставят, подравняват и оразмеряват снимки?Има ли такъв закон?Или ти си най големия естет със текст стърчащ между снимките толкова грозно.
цитирай
49. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 19:37
Виж сега неземна, писна ми от теб. Дал съм лин- гледай. Не е въпроса къде и как се слагат и подравняват снимки, въпроса е, че твоите ИЗОБЩО НЕ СЕ ВИЖДАТ! Kак трябва да ти го кажа, за да го разбереш? Или да ти направя снимки на цялата ти статия за Монголия, където текста изобщо липсва, защото е някъде си?
Като не ти харесва текста ми- ей къде е изхода- прав ти път. Аз няма да влизам в блога ти, явно нямаш желание да правиш нищо, което си струва да се види. Приятен ден.
цитирай
50. prelestnezemna - Виж сега, последната дума ще е моя. ...
07.03.2010 19:52
Виж сега, последната дума ще е моя.Видя се, че си неграмотен, видя се, че разумно не можеш да ми обясниш къде точно пише как да се поставят снимки.Едно не мога да разбера, ти защо не си погледнеш текста колко смешно стърчи, че и шрифта ти е различен.Как си допуснал такова нещо мистър перфекционизъм.Оправи си текста и ще приема, че всичко ти е наред.
цитирай
51. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 20:00
За шрифта можеш да направиш забележка на блог.бг защо се самонагажда при положение, че във Word е зададен друг. Още повече, че в самата лента за форматиране на текста възможностите са силно ограничени- пак работа на блог.бг . Така че стига плю.
Както казах- при теб поставянето на снимки изобщо го няма. Снимките ти са някъде, но не и на самият постинг. Моите поне се виждат и текста се чете, нещо, което при теб липсва. Съвсем културно ти го показах, а ти зееш като ламята Спаска, осирайки всичко около теб. Не става дума за перфекционизъм, а за нещо съвсем елементарно. Но какво ти обяснявам, ти нямаш даже възпитанието да погледнеш своето, камо ли за нещо повече.
цитирай
52. prelestnezemna - Стига хвърля плюнки, не виждаш ли че ...
07.03.2010 20:11
Стига хвърля плюнки,не виждаш ли че имаш някакъв проблем с главата, защото снимки има и са си на място.Предлагам ти да не се показваш колко си прост.Първоначално помислих, че нещо клониш към ляво, задето така се впрягаш за подредбата на снимки.Сега виждам, че ти просто си една арогантна свиня.Да ти е сладко с думите които пишеш, най-вече с гореспоменатите ла*на.Незнам как не се срамуваш да говориш така на една жена...
цитирай
53. bizcocho - Изчетох спора тук и надникнах да погледна в блога ти.
07.03.2010 20:21
prelestnezemna написа:
Виж сега, последната дума ще е моя.Видя се, че си неграмотен, видя се, че разумно не можеш да ми обясниш къде точно пише как да се поставят снимки.Едно не мога да разбера, ти защо не си погледнеш текста колко смешно стърчи, че и шрифта ти е различен.Как си допуснал такова нещо мистър перфекционизъм.Оправи си текста и ще приема, че всичко ти е наред.


Видях постинга с лисичето. Много е сладко на тез снимки, които се виждат, но които са припокрили другите, които не се виждат/ само части от тях се подават отстрани на другите снимки/.
Оставям коментара си тук, защото явно се обиждаш, ако се спомене нещо в блога ти.
Разбирам защо самотния воин е влизал в блога ти. Той влиза в този тип блогове, като твоя, но не за да се заяжда както си решила ти... а защото обича да пътува и някои от дестинациите му са по идеи на блогове било от блог.бг или на други държави. Не навсякъде може да се отиде, но поне може да се порадва човек. И в твоя блог има какво да се види, ако снимките се виждаха. Някои се виждат, но другите... Бих разгледала и скритите, ако има как да се оправят. Латинската буква в текста ти не ми пречи, нито малката в началото на изречението,нито неразделянето на абзаците. В последния ти постинг текста го няма/не се чете/. Има само няколко букви отстрани на снимката/за животинчето,което ходи по водата/.
цитирай
54. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 20:28
Прелестнеземна- всички вие, жените, се борите за равенство. Ето ти равенство- отнасям се със всеки така, както сам си го е заслужил. Ти заслужи ла*на, получаваш ги. Ти трябва или да си абсолютен олигофрен или си просто тъпа и досега не си видяла линка със снимката, на който се вижда как ти е подреден блога. Т.е. как не е подреден. Оттук нататък ще изтривам всеки твой или друг коментар по темата.
цитирай
55. spass - Благодаря за разходката!
07.03.2010 21:52
Благодаря за разходката, войне! Видях места, които вероятно никога няма да посетя през живота си, поне в този живот! И наистина предложението, по-горе, за бирица е много добро! :)
Само не можах да разбера защо тези, на които не им харесва тази разходка, се правят на остроумни, вместо просто да излязат от тук. Така правят всички нормални хора... Явно тук битуват други нрави или има хора, които няма с какво друго да се занимават, освен да оплюят някого.
Поне да го правеха умно, но като чета, виждам, че нивото им на интелигентност не е надскочило началното училище, а езикът им и богатството на лексиката им достойно съперничат на езика на дървосекачите с мургав цвят на кожата.
;) И не се закачайте с ламята адашка :))))
цитирай
56. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
07.03.2010 22:01
Ахахахаххаха, как можем да закачаме адашката, прославена в песните на Черно Фередже...
А инак Спасе- знаеш- никога не казвай никога. Кой знае къде ще те отвее вятъра, па макар и в последният миг... И аз не съм вярвал, че ще изкарам книжка, купя кола и тръгна с нея през Европа...но какво пък, направих го. Неведоми са пътищата на съдбата...или божи, кой как го предпочита.
А за хората...разни хора, разни интеграли, знаеш как е.
цитирай
57. panazea - Радост за очите!
09.03.2010 21:24
Благодаря за разходката!
цитирай
58. kristabella - Страхотни снимки!
09.03.2010 22:51
Постинг, носещ много настроение. А за "Черно Фередже"-6+ ;-))))
цитирай
59. whitepigeon - Не всеки може да прескочи до Африка и ...
10.03.2010 21:54
Не всеки може да прескочи до Африка и затова благодаря за разходката.
цитирай
60. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.03.2010 01:11
Whitepigeon надявам се тази година, есента, да мога да отскоча поне до Мароко, обащавам снимки, ако направя добри.
цитирай
61. annapurna - На мен блога ми харесва. Продълж...
23.03.2010 07:39
На мен блога ми харесва. Продължавай все така да ни образоваш, едва ли ще видя някога това на живо...Успех за Мароко, дотогава ако имаш възможност можеш да си купиш един Nikon или Canon.
цитирай
62. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
23.03.2010 12:16
Канон по са ми на сърце, но да дам в момента 300/400 евро за фотоапарат ми се вижда доста глупав разход. Знаете ли вие колко бензин и колко път са това...
цитирай
63. анонимен - annapurna
23.03.2010 18:02
хахаха, прав си. Аз също така си мислех допреди месеци когато си купих Канона. Много години само си мечтаех за такъв и си казвах "не ми е необходим,имам си друг" но....след като прежалих парите и започнах да снимам.....вече не исках дори и да поглеждам старите снимки. Разликата е огромна, и не съжелявам за 400 евро, затова са парите, да се харчат. Спомените са много по ценни...а парите се печелят, особенно като имаш работа в чужбина...
цитирай
64. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
27.03.2010 02:50
Абе да ти кажа на работа използваме професионаен Канон, само миналата година имаме сигурно към 15 000 снимки и знам какви снимки правят. Но да тръгнеш ти да обикаляш с половин кило апарат на врата си е чиста отрепия. Аз плакати не се каня да правя. Виж блазни ме да взема нещо ново с по широкоъгълен обектив, но още не съм се интересуввал какво има на пазара, момента не е подходящ за мен.
цитирай
65. georgesavoy - От Георги Джендов
11.04.2010 14:29
здравей,
може да съм пообъркал някои неща, но бях само 2 х седмица, за да си взема яхтата.
инфото ми е прдимно от крис - англичанена, от който я купих.
когато стъпих в марината на дения, повярвай ми, наистина имах чувство че съм на друга планета.
това е страницата ми в ютюба - почнах си моя политичаска тв.
дано ти хареса!
ще се радвам на препоръки, напътствия и насоки.
...И КРИТИКИ...
мотот е:
БЛОГЪРИ ОТ ЦЯЛА БЪРГАРИЯ, ОБЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!

http://www.youtube.com/user/georgesavoy
цитирай
66. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.04.2010 22:59
Aз исках да попиша малко за Дениа, но времето прекарано там беше заето с работа и нямам почти никакви снимки за да покажа...Но беше прекрасно, това е истината. Мъничко, но красиво.
цитирай
67. happyworld - Благодарим ти за разходката! =)
13.04.2010 12:13
Беше много приятно. Рискуваме да се включим в конфликта ,но на нас снимките ни харесаха - вижда се това , което трябва да се види. И коментарите към тях са забавни, на който му трябва научен труд - да тичка в близката книжарница за енциклопедия.
Блога е страхотен! =)
цитирай
68. eien - Oсвен снимките, коментарите Ви са страхотни!
17.04.2010 04:19
Кефя се!
Дайте малко повече за дения, или сайт с името на английски ез., да поразгледам.
Аз пак оформям пътуване до Австралия. И там обичам...
цитирай
69. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
17.04.2010 13:06
Благодаря ти Happyworld. А конфликта е от дребнавост, дори не знаеха момичетата защо го почват, но здраве да е.
Еиен аз това съм го планирал преди мнооого години, ама осъществяването му засега не е на линия.
http://www.denia.net/ това е официалният сайт на града мисля.
цитирай
70. olimpiq - Абе ние много добре знаем защо го ...
17.04.2010 15:49
Абе ние много добре знаем защо го започнахме,само ти не узна,но за твое пояснение ще припомня, че беше защото си даваш мнението където не ти го искат.Айде чакаме нови снимки,да те дооценим колко си добър
цитирай
71. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
17.04.2010 22:56
Олимпия с вашата глупост започвате здраво да ме дразните. Че вие сте некомпетентни и не виждате по далеч от носа си си е изцяло ваш проблем. Следващото ти мнение ще бъде изтрито, каквото ще да е. Хора с конски капаци не са добре дошли в блога ми.
А вие се научете как се оформя постинг, ако още не сте си оправили проблемите, които ви показах.
цитирай
72. razkazvachka - и жега, викаш ...
24.04.2010 21:02
какво им е на снимките - всичко си се вижда, пък и страшилищата спят или се къпят, или са се покрили - браво, продължавай да снимаш..
цитирай
73. анонимен - buy generic online
28.02.2012 03:36
Hello! <a href=http://bgzclarion.webs.com#4811>generic clarina</a> <a href=http://fzcclarion.webs.com#2644>clarina cruz</a> <a href=http://spvclarion.webs.com#2616>clarina 30g cream</a> <a href=http://torclarion.webs.com#4985>clarina careforce</a> <a href=http://fnrclarion.webs.com#4331>clarina music</a> <a href=http://fcnclarion.webs.com#7745>purchase clarina</a> .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voinyt
Категория: Други
Прочетен: 732519
Постинги: 84
Коментари: 584
Гласове: 1936
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031