Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2011 17:33 - Защо?
Автор: voinyt Категория: Други   
Прочетен: 7749 Коментари: 15 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Не бях влизал в блога поне над половин година и вчера бях изненадан от писмо, че имам съобшение...
   Чудех се кой ли ми е писал...повечето свестни хора, с които си имахме приказка, напуснаха още по- отдавна... Останали са май само Варна и Веско /Дори, повизаваш ли се все още тук?/, за други още не съм огледал.
   Та  в съобщението ми бе зададен въпрос. Защо? Защо от толкова отдавна нищо не съм писал... Оказа се, че пича се е регистрирал специално за ми зададе този въпрос, тъй като някой трие яко анонимни коментари... Интересното е, че в един от постовете ми анонимният коментар не е изтрит...но той пък ме плюе, така че...
   Вместо да му върна отговор, реших да го напиша направо тук ако има още някой чудещ се.
  Спрях защото ми писна да гледам на първа /втора, трета, пета.../ войната на "поети" и "поетеси", пишман писачи и други там драскачи.. Писна ми да им чета лайната, изливани вдъхновено в коментарите под някоя свястна статийка. 
   Спрях, защото ми писна от безхаберието на пишман модератори, администратори и разни други пеленгатори. Омръзна ми да не могат да си седнат на лайняните няколкобуквия и да оправят елементарни грешки по сайта. Грешки, познати на много от ползващите блога аматьори, но неизвестни за тях...
   Спрях, дами и господа /и всьо останала сволоч/, защото повечето от посещаващите този сайт се превърнахте в отрепки.
   Винаги съм избягвал да обиждам хората, винаги съм опитвал да бъда любезен и помагам, когато мога. Но вашето дебелоочие преди време преля чашата.
   Но ти анонимни приятелю, за теб имам и друг отговор. Те убиха до голяма степен вдъхновението ми да пиша, а без желание думите куцат. Но заради теб и неколцина други, ще кача, когато мога, още някоя статийка. Пък останалите...останалите кучета ги яли.



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти импотентен ли си?
05.12.2011 17:39
Ти импотентен ли си?
цитирай
2. анонимен - Не се косИ, момче.
05.12.2011 17:47
Сподели какъв проблем те мъчи. Публично ще го обсъдим и ще го решим. Повярвай ми споделянето помага.
цитирай
3. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
05.12.2011 17:50
Хахаха, Ан2 този проблем /пък и не е един/ и аз и много други са го споделяли многократно тук. Ама путкораторите на блога им е през каишката на часовника.
цитирай
4. hel - Ей, не искам да съм от останалите, ...
05.12.2011 20:24
Ей, не искам да съм от останалите, дето "кучата ги яли". За пръв път попадам на блога ти (???) и много ми хареса.

Не си само ти, който се възмущаваш от неуредиците в блога. Правят хората, каквото могат. За тях даже не можем да кажем: Ами сами си ги избрахме! Е, вярно само си избираме блога... Но както в реала, така и тук... Освен това - и в другите сайтове не е по-различно. Нищо че на другите места поне се знае кои точно са модераторите.
Ще е жалко да не пускаш постинги. То правенето на постинг си е тръпка. А на мен ми харесва и да правя, и да гледам и чета интересно поднесена информация.
Включвам те в списка "Любими блогове", пък дано продължиш да публикуваш!
Поздрав!
цитирай
5. анонимен - Хуйчо,
06.12.2011 17:33
само глупости публикуваш.
цитирай
6. zlokuche - За**и ги онанимните...
06.12.2011 19:28
Кажи-речи разни-безобразни (онанимни, зомбирани, пишман-фотографи, поезми и прочие драмбути) почти ми убиха желанието да пиша...

За това, как се е развил блог.бг, за съжаление си прав...

цитирай
7. krotalka - Също влизам рядко в блога и виждам, че тотално се скапва.
09.12.2011 16:29
Не си изпуснал много. Липсват ми твоите снимкови пътешествия.
цитирай
8. panazea - Привет , Войне !
10.12.2011 13:14
Нима осталная сволоч ще ТЕ спре!
Радвам се , че си тук!
Хе хе !
цитирай
9. nikita6864 - На финала на този тъжен разказ,
12.12.2011 15:42
се разплаках ...
цитирай
10. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
12.12.2011 16:03
Милата тя, надявам се да имаш под ръка кърпички, че а не осополевиш ръкавчетата.
цитирай
11. nikita6864 - Не ме мисли мене ти.
12.12.2011 16:13
Гледай само да се справиш с огромната мъка и гнева, който напира в широките ти гърди.
цитирай
12. dorichela - Да, подвизавам се все още тук :) А ти ...
03.01.2012 18:51
Да, подвизавам се все още тук :) А ти първа какво я гледаш изобщо? :) Имаш си любими блогове, цъкаш там и ето ти прекрасна първа, само с хора, които харесваш :)
цитирай
13. viovioi - кроталка обича разкази и снимкови материали от пътешествия!!!
13.01.2012 14:24
Брях да му се не види! Как му се лекинко натисна:) Дали ще захапе??
цитирай
14. mirachopi - Дали съм от кадърните или не тук не знам.
15.01.2012 21:32
Но на мен ми беше интересен.Дори веднъж си писах на лични с майка ти /всъщност тогава разбрах че ти е майка/ и тя каза че много работиш и затова не пишеш.Не се надъхвай против поетите,остави ги да си висят на първа и да бълват всеки ден писания,важното е че някой хора харесваме пътеписите ти със снимки.От мен успехи и чакам някой нови снимки,така пътувам с теб.
цитирай
15. анонимен - Хей, не се коси за глупости!Ако ти ...
17.02.2012 22:40
Хей,не се коси за глупости!Ако ти харесва да пишеш -пиши и да не ти пука кой и как реагира.Четох за Сарагоса и ми хареса стила ти.Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voinyt
Категория: Други
Прочетен: 736890
Постинги: 84
Коментари: 584
Гласове: 1936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930